2020-2021 навчальний рік оголошено Роком математики в Україні. Це допоможе привернути увагу всього суспільства до розвитку математичної грамотності не лише у школярів, а у всіх наших громадян.
Згідно з результатами PISA-2018, базового рівня математичної компетентності – мінімального, якого в кінці першого етапу середньої освіти мають досягти учні, – в Україні не досягли 36% українських 15-річних підлітків
«Дослідження показує, що 36% наших 15-річних учнів не досягають навіть базового рівня знання з математики. Тобто вони мають проблеми із завданнями, де потрібно використовувати прості стратегії розв’язування, процентні співвідношення, оперувати дробами й десятковими числами. Результати PISA-2018 показали, що ми маємо системно працювати над розвитком математичної грамотності в українських школярів.
Пропонуємо батькам та учням ознайомитися з наступними матеріалами:
1. Цікаві факти математики (https://www.youtube.com/watch?v=QYgH1lRkY1E)
План заходів
щодо підвищення якості математичної освіти ( Рік математики)
на 2020 – 2021 н.р.
№ з/п | Зміст заходів | Термін проведення | Відповідальний |
1. | Оформлення коридору та східців на 2 –й поверх математичними формулами та макетом транспортира. | серпень | Вчитель математики |
2. | Оформлення газети «Юний математик» | Протягом навчального року | Вчитель математики |
3. | Забепечення проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед учнів та батьків щодо важливості вивчення математики. | Протягом навчального року | Вчитель математики та вчителі початкових класів |
4. | Створення рубрики «Рік математики» на веб-сайті школи і розміщення інформаційних матеріалів та цікавих завдань з математики. | Протягом навчального року | Вчитель математики та вчителі початкових класів |
5. | Організація роботи математичного гуртка.(учні 9 класу) | Протягом навчального року | Вчитель математики |
6. | Систематичне розміщення матеріалів щодо викладання математики на освітньому порталі «На урок» | Протягом навчального року | Вчитель математики |
7. | Використовувати на уроках задачі зі Збірника «Математика здоров’я» | Протягом навчального року | Вчитель математики та вчителі початкових класів |
8. | Гра- змагання математичні перегони» | Вересень 2020р | Вчителі математики та фізкультури. |
9. | Конкурс малюнка з геометричних фігур (учні школи) | Вчителі математики, малювання та початкових класів | |
10. | Проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнської олімпіади з математики; забезпечення участі шкільної команди у ІІ (районному) етапі (6–9 кл.). | Жовтень 2020р. | Вчитель математики |
11. | Тиждень математики | Жовтень 2020р. | Вчителі математики та початкових класів |
12. | Участь у олімпіадах з математики на платформі «На урок» | Вчитель математики | |
13. | Конкурс малюнків за координатами . Учні 8-9 кл. | листопад | Вчитель математики |
14. | Захід «Математичне кафе» 5 клас | Вчителі математики, кл. керівник 5 класу | |
15. | Виставка « Визначні математики на монетах та марках» | грудень | Вчитель математики |
16. | 16 грудня – день теореми Піфагора. Усний журнал. | ||
17. | Гра «Магазин» (3 кл.). | січень | Кл.керівник 3 класу |
18. | Гра «Рахуємо овочі» (1 кл.) | Кл.керівник 1класу | |
19. | Інтелектуальна гра «Математичний експрес» (2 кл.) | лютий | Кл.керівник 2класу |
20. | Гра «Математичний еверест» (4 кл.) | Кл.керівник 4класу | |
21. | Участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру». | березень | Вчителі математики та початкових класів |
22. | Лінійка, присвячена Міжнародному Дню числа π (14 березня) | Вчитель математики | |
23. | «Старовинні міри» Усний журнал | Вчитель зарубіжної літератури | |
24. | Конкурс висловів «Чому потрібно вивчати математику» | квітень | Вчителі математики та української мови |
25. | Захід «Рахуємо англійською» | квітень | Вчитель англійської мови |
26. | Перегляд презентацій «Навіщо ми вивчаємо математику» | травень | Вчитель інформатики |
27. | Україна в цифрах і числах (українознавча гра) | Вчителі української мови та математики |